2017. május 6., szombat

A villanyszerelés halasztva


Hét órakor már Manna is keltegetett, de magam is igyekeztem felkelni, hogy a piac után ½ 9-re. mire jön a villanyszerelő visszatérjek.

Először némi készpénzt kellett tankolnom.

A piacon vettem egy palack tejet, mézet, újhagymát, két doboz tojást, Emőkének fokhagymás snidlinges túrót, a vegyes boltban margarint és holland kakaót. Laci bácsinál pedig egy méretesnek ígérkező paradicsom palántát.

Utána elgurultam a barkácsboltba fa ragasztóért, 8-as tipliért és szemes csavarért a fa reluxához, majd a csavaros bácsihoz, különféle csavarokért.

A hentesnél, már csak két csirkecombot és egy üveg lecsót vettem.

Imrének visszavittem Áron kölcsön tápját és onnan elhoztam a javítottat.

A villanyszerelő megjött ½ 9-re ahogyan ígérte, de csak azért, hogy a munkát elhalassza a jövő szombatra.

Végre megjött az igazi napsütés. Itthon először készítettem reggelit magamnak, majd feltettem a zöldséges csirkelevest.

Amíg a leves főtt, kicsit átmentem trécselni Bénihez. Hoztam tőle egy szál kidobott kaprot, mert ő éppen ritkította. Azt mondta, hogy az már nem fog életre kelni, de azért én elültettem.

A leves nagyon finom lett.

Manna ellátása szinte 100 %-os. Nagyon jól van. Amióta van a csirkelevesben főtt máj, szív, zúza, azóta már a Premium macskakaja sem érdekli, félrekotorja. Tegnap azt mondta: az lehet, hogy a Gazdagrét nagyobb, viszont itt minden csak az enyém.

A kis fiókos szekrény egyik fiókját megpróbáltam rekeszekre osztani, de a projekt meghiúsult, mert a szalagfűrész szalagja élezésre szorul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése