2017. május 3., szerda

csirkebőr töpörtyű


Amikor Áron elhagyta a terepet, elkezdtem érlelni magamban az elhatározást, hogy a délelőttöt rászánom egy nagy rendcsinálásra. Ez a késői felkeléssel el is kezdődött.

A reggeli után az első dolgom volt, hogy a „Csodakés” vételárát a Megelégedési Garancia keretében visszaigényeljem. A termék ugyanis olyan gagyi, hogy az szinte példa nélküli.

A rendcsinálás nagyon nehezen megy.

Katika milánói makarónit hozott, amihez először lementem a CBA-ba ketchupért és ha már lent voltam, akkor vettem két hatalmas csirkecombot és mirelit zöldség keveréket. A makarónit csak utána melegítettem meg.

Costennek lerajzoltam és elküldtem, hogy körülbelül milyen könyvespolcot szeretnék a Dömsödi hálószobába.

Áron négy óra előtt érkezett haza és rögtön a számítógép előtt landolt.

A nagy sikerre való tekintettel megint sült csirkecombot készítettem zöldkörettel és saját készítésű majonézzel. A csirkecombokról lefejtettem a bőrét, ugyanis attól a koleszterin miatt el vagyok tiltva és nem mindegy, hogy az rajta sülve vagy töpörtyűnek egészségtelen (-:.

Emőkének külön tálcán vitte át Áron a vacsoráját, mert nem érzi jól magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése