2017. május 4., csütörtök

Újabb 1-es


Mire felébredtem Áron remélhetően már a suliban volt. „0”-ik óra.

Mindig, amikor használni akartam az Evernote-ot, reklamált, hogy ha három eszközön kívánom szinkronizáltatni az információkat, akkor vásároljak meg egy Pro verziót. Hát nem. Inkább a háromból egyet (az asztali gépet) kivonom a forgalomból (revoke=visszavon) és így már a maradék kettőn simán működik.

Szerencsére az idő a korábbi téliesről egy kicsit javulónak ígérkezik. Néha még a nap is kibújik a felhők mögül.

Átmentem Emőkéhez, hogy mit hozhatok a gyógyulásáért.

Katika gombás, borsós pörköltöt hozott ebédre.

Később belenéztem Áron @Naplójába. Ezek szerint mégsem indult el reggel időben, mert az első óráról 12 percet késett. A tegnapi tanulás helyetti Internetezéstől pedig beszedett egy 1-est fizikából.

Este a sült csirkecombot ismételgettük vacsorára.

Szerettem volna ha Áront kikérdezhetem matekból és angolból, de ennek teljes mellszélességgel ellenállt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése