2017. május 12., péntek

Áron még mindig lázas


Nem vittük túlzásba a korai felkelést.

Reggel megnéztem Áront, hogy mennyire javult az állapota. Jobban érzi magát, mint este, de még mindig lázas.

Készítettem neki reggelit, főtt virslit majonézzel tehéntúrót és némi zöldet (újhagymát, zöldpaprikát, paradicsomot), egy bögre banán turmixot és persze mézes citromos kamillateát egy tabletta algopirin-nel.

Ákost felhívtam telefonon, hogy vállalna-e egy sövénynyírást, de ma nem nyit ki a fodrász üzlete.

Már majdnem dél lett mire elindultam. Gulyáséknál kezdtem a látogatást. Judit Mónika fodrászatát javasolta. Azonnal odamentem és Mónika el is vállalt, de csak ½ 2-re.

Addig átmentem Kiskunlacházára a klíma szerelőhöz, de nem tudott mit kezdeni a problémámmal, mert szerinte az elektronikában van a hiba és ahhoz nem ért.

A fodrászat után itthon elkezdtem az ebéd készítését. Finom húsleves, velős csonttal és sok zöldséggel, utána rántott csirkemell.

Este adtam még egy algopirint Áronnak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése