2017. május 30., kedd

Látogatás Vissza a Vadonba

Félálomban észleltem, hogy Áronnak esze ágában sem volt elindulnia 7-kor az iskolába.

Magam is csak nyolckor ébredtem. Szép komótosan készülődtem, mert ahhoz, hogy 11-re kiérjek Szentendrére a megbeszélésre, bizony 10 óra előtt kell elindulnom.

  Hiába indultam el – azt gondoltam - időben, a nagy dugóban, mégis csak nyolc perccel 11 után értem oda a megadott címre. Gyönyörű környezet és félig, háromnegyedig már elkészült a létesítmény, de kifogytak a pénzből és szükségük lenne támogatókra vagy legalább kedvezményes hitelre. Fogok azon gondolkozni, miként tudnék nekik segíteni.

  Hazajövet csak az @Naplóból értesültem, hogy Áron is beszerezte a 13-ik késését.

Belekezdtem a Telekom  Internet szolgáltatás átköltöztetéséhez Emőke lányom lakásába. Ez a nem teljesen pofon egyszerű folyamat azzal az egyetlen előnnyel járna, hogy Áron nem tudná olyan egyszerűen elérni az Internetet, mint jelenleg. Most ugyanis nem csak WiFi-n keresztül, hanem RJA  kábelen is el tudja érni a routert.

Áron négy órakor megjött a suliból és lepihent, természetesen a notebookkal és ez kis megszakítással egészen kilenc óráig tartott. A megszakítás alatt hozott mindhármunknak vacsorát a kínaiból, de Emőke még nincs itthon.

Áron este önként ígéretet tett, hogy holnap reggel 7 előtt el fog indulni a suliba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése