2017. május 14., vasárnap

Vége a háromnapos weekendnek


Reggelire egyhangúlag bundáskenyeret rendelt a csapat. Én természetesen megtoldottam egy-egy bögre banán turmixszal és Tibcsinek meg magamnak egy kávéval. A bundás kenyérhez volt sajt, paprika, paradicsom, újhagyma, fokhagyma.

Már majdnem dél volt, amikor elkezdtem készíteni a tökfőzeléket.

Délelőtt Tibcsivel elültettük a paradicsom és paprika palántákat. Közben Béni áthívott és egy csomó frissen kiszedett kaprot adott. Egyelőre csak annyit dolgoztam fel belőle, amennyi a tökfőzelékhez kellett, a többit majd otthon.

A tökfőzelékhez melegítettem néhány szelet rántott csirkemellet és kezdhettünk ebédelni.

Késő délután elkezdtünk pakolászni és mindenki indult a saját hazájába.

Judit éppen akkor érkezett meg biciklivel, amikor már az utcán búcsúzkodtunk Tibcsitől.

Este ½ 8-ra értünk haza, de itthon már nagyon összevesztem Áronnal és a notebookját is elvettem. Csak összehasonlításként, amíg én ebben a hónapban 1080 XP pontot csináltam duolingóból, pedig nekem nincs annyira szükségem erre, mint neki, addig Áron ugyanezen időszak alatt 10 XP pontot csinált.

Katikának beadtam a kaporból, aminek szemmel láthatóan örült.

Emőke későn ért haza a néptáncból. Rögtön bement megnézni az öccsét, hogy hogy van. Odaadtam a Dömsödről neki hozott kajákat és még egy csokor kaprot is rásóztam, hogy azt ő dolgozza fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése