2017. május 16., kedd

Áron folytatja a gyógyulást


Reggel kilenckor ébredtem. Már csak Manna volt itthon. Még egy darabig lustálkodás, azután átnéztem a leveleimet és reggeli készítés.

Feltettem a fekete nap történéseit a blog oldalra.

A lakásra ráfér egy kis rendcsinálás, mert megint eluralkodott a rumli.

Manna határozottan közölte, hogy most már le szeretne menni. Amikor lementem vele, megnéztem az itteni smaragdfát. Már elkezdett lombosodni.

Katika hozott egy kis bablevest.

Sikerült felhívnom Dr. Berencsi Anikót, aki holnapután délelőtt 11-re adott egy időpontot, hogy akkor a Szőnyi doktor úr javaslatára egy új gyógyszerre állítsa át vérhígítást. Addig persze marad a Fraxiparin.

Áron négykor jött haza és ott folytatta a gyógyulást, ahol tegnap abbahagyta. Még nincs tejesen jól. Nem kellett volna elkapkodnia az iskolába menést.

Emőke csak később jött haza és rögtön ellátta fülcseppekkel meg gyógyszerekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése