2017. május 7., vasárnap

Rómeó és Júlia


Az idő megint szomorúra fordult és még az eső is szemerkélni kezdett. Az aranyat érő májusi esőről néha szívesen lemondanék. A smaragdfák dacolnak a rossz idővel és már kezdenek nőni a levelei.

Sajnálom Áront, hogy ilyen borongós időben kell kezdenie a háromnapos osztálykirándulást.

Emőke lányomat felhívtam, hogy otthon minden rendben van-e.

Reggelire disznósajt, lágy tojás és tejeskávé.

Délelőtt megint szétnéztem a lakóautó piacon, mert még mindig nem döntöttem el, hogyan lesz a nyaralás. Három változat van kilátásba helyezve: saját lakóautó, bérelt lakóautó vagy apartman bérlése.

Egy válaszfalat sikerült beapplikálnom a kisszekrény legfelsőbb fiókjába.

Átsétáltam Judithoz. Pongónak vittem egy kiszacskó csirkecsontot és magyarázkodnom kellett neki, hogy most azért van csak ilyen kevés, mert Áron nincs itt és emiatt csak keveset főztem.

Judit éppen szomszédolt, mert Leventének keresett egy Shakespeare: Rómeó és Júliá-t Gutenberg formátumban.
Nekem azt ígérte, hogy a paradicsom palántákat a jövő héten szétülteti, és akkor megkapom.

Hazafele sétáltam, amikor Gabikáék megálltak mellettem és felvettek az autójukba. Itthon az első dolgom volt, hogy megkerestem a Rómeó és Juliá-t. Amikor Levi jött, úgy adtam neki oda, hogy a lelkére kötöttem, nagyon vigyázzon rá (egy 1902-ben kiadott hat kötetes Shakespeare Összes Művei I. kötetében van).

Minden esetre letöltöttem neki pdf és Word formátumban is, hogy ha nem otthon szeretné olvasni, akkor azt a kütyüjére töltheti.

Olyan hűvös van, hogy be kellett gyújtanom a cserépkályhába.

Elkezdtem (Pjotr Csajkovszkij) diót törni.

Vacsorára megettem a maradék csirkelevest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése