2017. május 13., szombat

Megjött Tibcsi Kecskemétről


Időben keltem, mert ½ 9 -re vártam a villanyszerelő urat.

Áron valamivel jobban van, de még jobb, ha ágyban marad.

Miután Pergel úr még kilenckor sem jött, elindultam.

A piacra menet beugrottam Gulyásékhoz. Visszavittem a tojástartókat. Judit nem engedett el anélkül, hogy meg ne kóstolnám a meleg szendvicsét.

A piacon tojást és egy füstölt csülköt vettem.

Ha már ott jártam, akkor Imrénél kiegyenlítettem a tápegység javítása miatti tartozásomat és küldtünk Adrinak egy fotót az egyik használt Lenovo hátsó cimkéjéről. Visszafele bementem Tassi Judithoz, hogy guruljunk el a Pergel Lajos bácsihoz, hogy miért nem jött. Megittunk egy kávét, és el is mentünk a villanyszerelőhöz. Valamilyen kór ágyba döntötte, de ha meggyógyul, majd jelentkezik.

Judit adott egy csomó paradicsom és paprika palántát.

Itthon végre feltettem a csülköt és a babot főni. Közben még elkészítettem a csipetkét.


Nemsokára megjelent rég nem látott Tibcsi unokatestvérem Kecskemétről. Nagyon megörültünk egymásnak.
Hozott mindenfélét, de aminek a legjobban örültem, az egy Nádas Péter könyv volt.


Sok-sok történet és néhány Unicum után megterítettünk az ebédhez. A kaja közmegelégedésnek örvendett. Utána még volt Dömsödi krémes és földi eper.

Ebéd után felmentem és egy órányit néztem a szemhéjam belülről.

Tibcsi bekapcsolta magának a sport csatornát és nézte a focimeccset.

Áron se nem tanult, se nem duolingózott, csak lógott az Interneten.

Este még adtam Áronnak egy Neocitránt és egy algopirint.

Az esti lefekvés után elkezdtem olvasni a Nádas Péter könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése