2017. május 29., hétfő

Tanulom a villanyautót


Korán ébredtem. Megkerestem a Nissan könyvben, hogyan kell beállítani a tempomatot mindkét funkciójában.

Áront csak jóval félhét után kezdtem ébresztgetni, hogy hét órakor vagy előtte induljon el, de ő ellenkezett.

Reggelizés után feltettem néhány angol nyelvű mp3-as állományt egy micro SD kártyára, mert kíváncsi vagyok, hogy azokat hogyan fogja fogadni a LEAF Aux bemenete.

Az első állomás a Nissan Gablini volt. Reklamáltam, hogy nem találtam az autóban emelőt, amire mondjuk egy nyári-téli gumi cserénél is szükség lehet. Azzal ráztak le, hogy nem jár hozzá, menjek gumi szervizbe és ott cseréltessem le. Nekik semmi sem drága, de nekem igen. Fogok venni egy emelőt 2-3.000,- Forintért és annyi, ők meg járjanak évente kétszer gumi szervizbe.

Ha már ott vagyok, rácsatlakoztattam a villámtöltőjükre a paripát és húsz perc alatt a várható hatótávolság felment 230 km-re. Közben meghallgattam AUX üzemmódban a Micro SD-re felvett angol anyagokat. Tökéletes minőségű hangvisszaadást tapasztaltam.

Onnan már nem volt messze a TESCO. Átgurultam, vettem ásványvizeket, málnaszörp sűrítményt, Cappy-t, sört, főtt füstölt tarját egy karton tartós tejet és nyolc guriga konyhai papírtörlőt, no meg színes patront a Canon nyomtatóba.

Mire hazaértem már várt Miskolczi Marika átutalási kérése. Hamar sikerült elintéznem.

A @Naplóban Áron újabb kémia 1-ese piroslott.

Teljesen tanácstalan vagyok és ezt elmondtam Áronnak is, amikor hazajött és Emőkének is.

 A testi fenyítés nálam szóba se jöhet. Egy megoldás még lebeg a szemem előtt. Megszüntetni az összes Internet szolgáltatást. Áron a nyáron nem mehet Horányba Norciékhoz és Leóhoz egy hétre, nem jöhet velünk (Emőkével, Judittal és Leventével) a tengerre két hétre és egész nyáron nem mehet Dömsödre. Maradjon itt Gazdagréten, majd én a Katikával megbeszélem a napi ellátását és készüljön a bukott tárgyakból a pótvizsgákra.

Késő este, de már 11 óra után ismét vita volt azon, hogy ki kellene már kapcsolni a számítógépet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése