2018. július 13., péntek

A péntek egy kicsit zsúfolt


20180713 péntek

Péntek 13. Még szerencse, hogy nem vagyok babonás.

Reggel megkértem Áront, hogy hozzon a CBA-ból egy palack tejet és egy doboz tojást. Ez annyira fárasztó és bonyolult feladat lett volna, hogy a megvalósulására 8-tól 11-ig várni kellett.

Akkor elkészítettem és feltálaltam a reggelit (sült kolbász mustárral és lágytojás. Nekem még egy tejeskávé).

Áron következő feladata az lett volna, hogy vigye le a szemetet, de az Internetezés az előbbre való, ezért erre nem került sor.

Áron szeretett volna egy focicsukát, ezért javasoltam, hogy guruljunk el a Decathlonba és vegyük meg. Jó, de most nem ér rá, mert valakivel beszélget online, majd egy óra múlva.

Közben úgy alakult, hogy Emőkét meg elvittem volna egy állás interjúra, de azután nem érezte jól magát. 

A két gyerek közé szorultam. Az egyik nem akart jönni, a másik nem tudott jönni.
Közben felhoztam  Mannát, aki viszont elbújt, jelezve, hogy ma nem akar velem jönni Dömsödre.

Meg vagyok én áldva a családommal.

Végül Áront sikerült rávennem, hogy induljunk el megvenni azt a focicipőt. Ott úgy éreztem, hogy már százat is felpróbált, mire vettünk egyet.

Áront visszavittem, Mannát és a cuccokat bepakoltam az autóba és ketten indultunk Dömsödre.
Emőke azt az utasítást kapta, hogy győgyuljon és vasárnap reggel figyeljen oda Áron indulására a sporttáborba.

Az első állomás a TESCO volt. Manna kedvéért az autó mind a négy ablakát leeresztettem három újjnyira, hogy amíg bent vagyok, nehogy megsüljön.
A Pet palackok leadása után vettem főtt füstölt tarját, kenyeret, sört, sajtot. három csirkecombot és egy karton tartós tejet.

Folytatva az utat útközben a rádió egyfolytában karambolokról, dugókról és lassü haladásról tudósított.

Még napsütésben értünk Dömsödre. Manna csavargással. én pedig a locsolással kezdtem, azután mind a ketten megvacsoráztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése