2018. július 24., kedd

Áramkimaradás


20180724 kedd

Reggel arra ébredtem, hogy felhívtak a Sion Security-től, hogy a Dömsödi ház riasztó rendszerével  -valószínűleg áramkimaradás miatt - megszakadt a kapcsolatuk. Mikor tudnék lemenni és jelezni feléjük, hogy mit tapasztaltam.

Se reggeli, csak beszóltam a fiúknak, hogy le kell mennem Dömsödre, de igyekszem vissza.

Ahol az autóval parkoltam, onnan csak 20 méter a CBA, bementem és az automatából vettem egy kávét.

Igyekeznem kellett, mert 10-kor meg egy megbeszélésem van az AEGON-nal a Lurdy Házban.

A dömsödi áramkimaradásban én és csak én voltam a ludas. Az elektromos fűnyíró kint maradt a kertben, ráadásul úgy, hogy fent lógott a hálózaton. Az éjszakai vihar alatt lekapcsolt a fi relé. 

Én rögtön a villanyóra szekrényben kezdtem a hibakeresést, de akárhányszor megpróbáltam felkapcsolni a fi relét, mindannyiszor leoldott, egészen addig, amíg ki nem húztam a hálózatból a fűnyíró kábelét.

Visszajött az áram és még szerencse, hogy a hűtőszekrénynek nem volt ideje leolvadni.

Felhívtam a SION Security-t, hogy minden rendben van és indultam vissza Budapestre.

Az AEGON-nal megkötöttem a befektetési szerződést és mehettem haza a fiúkhoz.

Már dél fele járt, amikor javasoltam, hogy ebédeljünk.
Előbb ők (Emőke, Leó és Áron) még lementek egyet ping-pong-ozni.

Csak amikor feljöttek akkor terítettek. A  fiúk jól bekajáltak a káposztás juhtúrós sztrapacskából a sült csirkecombbal. Emőke lányom is áthozta az ő részét és együtt ebédeltünk.
Utána elmentünk a világ legjobb fagyizójába Gazdagréten, (több díjnyertes fagyijuk van).

Ebéd után Leó kérte, hogy játszam vele egy sakkpartit. Mondtam neki, ha nem fél, akkor szívesen és adtam neki egy huszár előnyt. Nagyon ügyesen játszott, de azért megnyertem.

Hétkor még lementek a CBA-ba vásárolni és egyúttal vittek egy balon vízet a smaragdfának.

Szerintem még beálltak focizni, mert már elmúlt ½ 9 és még nem értek vissza. Kiderült, hogy Emőkével voltak lent Mannát megsétáltatni.

Amikor feljöttek, még játszottam egy visszavágót Leóval, azután pihenés.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése