2018. július 4., szerda

Egy gyors oda-vissza Bp-Dömsöd


20180604 szerda

Már majdnem egész délelőtt lustálkodunk. Igaz, hogy közben sikerült némi rendet teremtenem az angol anyagok között.

Azt javasoltam Áronnak, hogy kajálás után menjünk fel  Gazdagrétre. Nekem is és neki is vannak ott restanciái. Mannát nem visszük magunkkal, mert én jövök vissza.

Emőkének beadtam a zöldséglevest és a kőrözöttet, de a levesnek nem örült, mert abban főtt a velőscsont.

Áron első dolga az volt, hogy a halaknak enni adott. Ő úgy tervezi, hogy most nem jön vissza Dömsödre, mert a haverokkal mennek majd strandolni.

Azt hittem, hogy P. Zsuzsi át tud jönni az egynyelvű Oxford szótárért, de 4-ig nem jött.

Lementem a kis kínaiba, ettem egy csípős savanyú levest, Áronnak pedig vittem fel egy omlós csirkét sült tésztán.

A Háziorvosi rendelőben intéztem a receptjeimet.

Áront Kértem, hogy mielőbb csináljon rendet a szobájában.

Felkaptam a piros kosarat, de hagytam otthon pénzt. A Pennyben még vettem egy  nagy palack üditőitalt és indultam vissza Dömsödre.

Manna, nem reklamált, nagyon kedvesen fogatott, kísérgetett, amíg mindent be nem vittem és csak utána kért kaját.

Nekiláttam készíteni a mézes-mustáros csirkeszárnyakat. Ami a tíz darab felett megmaradt, az bekerült a mélyhűtőbe.

A nosalty-ban talált receptet én még kiegészítettem egy kávéskanál Erős Pistával. A 200⁰C-ra állított sütőben 20 perc alatt mind nagyon finomra megsült.  Amíg sült közben meglocsoltam. Locsolás közben a kerítésen keresztül elpanaszoltam a szomszédnak, hogy bekrepált a BOSCH fűnyírónk,tud-e ajánlani egy helyet, ahol megjavítják. Ajánlott, de egyúttal megígérte, hogy holnap átjön és a saját fűnyírójával lenyírja a füvet és ha elfogadom, akkor az ő régi 900 Wattos, elavult, de működőképes fűnyíróját nekünk ajándékozná. (Dömsöd)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése