2018. július 3., kedd

Koleszterin


20180703 kedd

7:55-re volt beállítva az órám, hogy ½ 9-re odaérjek G. Ákos fodrászatára.

Csak egy kis fogmosás és a ruhák felkapkodása és már indultam is. Az autót még le kellett akasztanom a töltőről, de az már rutinszerűen megy.

Pénzért már nem maradt időm elugrani egy ATM-hez, azt majd utána.

½ 9 után 10 perccel ültem be a székbe.

Amikor végzett velem, Ákostól elnézést kértem, hogy most elugrom pénzért.
Minden gördülékenyen ment. 

Hazafelé a piaci vegyesboltban vettem vajat, tejfölt és egy nagyobbacska gránitlábast.
10-kor már el is kezdhettünk reggelizni.

Délelőtt nekiálltam főzőcskézni. Egy csomó leveszöldséget pucoltam meg. A terv az, hogy a zöldséglevesbe belefőzöm  a három velőscsontot és ebédre csak a velőscsonttal fogunk bírkózni, a zöldséglevest pedig beteszem a hűtőbe, hogy le tudjam szedni a sok zsírt róla, mert most a velőscsontok miatt tocsog a zsír a tetején.

Közben elkészítettem a kőrözöttet és abból még ebéd előtt viszek át G. Juditéknak.

A BOSH fűnyíró felmondta a szolgálatot. Semmi sem tart örökké. Valami probléma van az erőátvitellel. A villanymotor pörög, de a fűvet nyíró lapát nem.

Az ebédből megint vacsora lett. Sok pirítóskenyéren fogyasztottuk el a marha velőt. Ez egy igazi koleszterin bomba, de amíg az orvostudomány nem tudja egyértelműen eldönteni, hogy a koleszterin nekünk embereknek jó vagy rossz, addig mi fokhagymás pirítósra kenjük a marhavelőt, kicsit megsózzuk, megborsozzuk és jóízűen megesszük.

Nyolc órakor nagy locsolás, hogy a konyhakert is teremjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése