2018. július 7., szombat

Piac


20180707 szombat

Igyekeztem legkésőbb 9-kor elindulni a piacra, nehogy lemaradjak valamiről.

Jól kezdődött az út, mert a csomagtartóba megint betettem néhány dolgot a kapu elé kirakott lomokból. Egyszer csak el fognak fogyni.

Útban a piac felé megálltam a nagy gmuldennél és mindent beledobáltam.

A piacon vettem egy elültethető rozmaringot, egy csípős paprikát, egy vastag szelet sonkát, pritaminos túrót, egy üveg unikumot és zárásnak egy fokhagymás, tejfölös, sajtos lángost.

A rozmaring nagyon finom ízesítő hatásáról tavaly nyáron győződtem meg Horvátországi nyaralásunk alkalmával.

A Deposit Form-mal is erőteljes haladás mutatkozik, mert a dömsödi piacon, a papír-írószer boltban sikerült vennem egy feketén fogó golyóstollat. Norci ugyanis felhívta a figyelmem, hogy csak fekete színnel szabad aláírni. 

Hazaérve már csak Mannának kellett reggelit adnom, én már csak egy tejeskávéra vágytam.

Belenéztem a leveleimbe, majd kimentem a kertbe és elültettem a rozmaringot. A levegő ugyancsak lehült. Nincs hideg, kellemes 20-25 ⁰C van.

Átmentem Áron szobájába, hogy kinyomtassam a Form-ot. A rendetlenség elképesztő. Az asztalon nem lehet elférni. Bögrék, poharak tele meg nem kezdett beleszáradt meggylevessel, a másikban banán turmix, a harmadikban nem tudom mi, az ágyon tányérok maradék kajákkal. A földön széttaposott rágcsák és csirkecsontok. Félig megkezdett Cappy flakkonok, de a kupak nincs rajtuk. Ezt nem lehet kibírni.

Utána egy kis angol óra egy pótvizsgára készülő diáknak.

Átvittem a csontokat Pongónak, mert Juditék Görögországban vannak.

Kivettem a mélyhűtőből egy doboz csülkös bablevest és feltettem lassú lángra. Gondoltam, amíg az melegszik, kmegyek locsolni.

Mire befejeztem a locsolást, a bableves, nem csupán felengedett, de meg is melegedett.

Közben Manna is kérte a vacsoráját. Miután elfogyasztotta felment pihenni.

A bablevest kint a kúp alatt tálaltam kenyérrel és bele egy evőkanál tejföllel.

½ 9-re már mind a ketten pihenőre vettük a figurát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése