2018. július 23., hétfő

Főzőcske


 20180723 hétfő

Nyolckor még lustálkodtam, de azután kezdődött a nap.

Áron és Leó kilenckor indultak el a CBA-ba, hogy a reggelihez még beszerezzenek pár dolgot. Azt tudom, hogy a legfontosabb a Leó kedvence, ami a szigetországban nem is létezik, az a disznósajt.

Letöltöttem a notebook-ra és az okos telefonra is a Wunderlist-et. Akinek nincs esze, legyen notesze.

Emőke áthozta a megmosott gyümölcsök felét, de a fiúk csak a ragacsokból kértek. Mindenki megreggelizett a kedve és az ízlése szerint.

Emőke áthívta Leót a kimosott ruháiért és mint mosónő egyben felmondott. Áron azt javasolta, hogy vegyünk egy új mosógépet, én pedig felhívtam a szerelőt, aki szerdára igérte, hogy kijön megjavítani a miénket.

Vacsorára elkészítettem a káposztás juhtúrós sztrapacskát sült csirkecombokkal, de úgy tünt, hogy senkit sem érdekelt, pedig ehhez fel kellett frissítenem az Á. Istvántól megtanultakat, sőt a krumpli reszelőt is tőle kellett, hogy elkérjem.

Az alapanyagokért (krumpli, jutúró, káposzta és csirkecomb), még lementem a CBA-ba és nekiálltam reszelni.

Nem mondom, hogy hamar elkészült, mert macerás kaja.

Áronnak szóltam, hogy terítsen meg és szóljon az illetékeseknek, hogy vacsora, de ez nem érdekelte.

Később még tettem egy utolsó kisérletetet, azután feladtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése