2018. július 26., csütörtök

Ádám hozza éjszaka haza a fiúkat


20180726 csütörtök

Már majdnem 10 óra. A két fiú még durmol. Hiába, az éjszakai Internetezés a legkimerítőbb.

Lemegyek a CBA-ba és kitalálok valami reggelit. Elentem a henteshez is, vettem Leó kedvence disznósajtot, sütni való kolbászt és főtt füstölt tarját. A péknél vettem egy kiló szeletelt kenyeret, a CBA-ból gyümölcs yoghurtokat, újjhagymát, paradicsomot,  csípős paprikát. Még az autóból is kivettem egy doboz tartós tejet és mentem fel reggelit készíteni.
Emőke és András egy vödör KFC csirkeszárnnyal jöttek át.

Minden kész lett volna, de Áron és Leó bejelentették, hogy ők még nem éhesek.
Megsütöttem magamnak egy fél szál kolbászt, készítettem egy lágytojást és melegítettem egy nagy bögre tejeskávét.

Egyedül reggeliztem. Később Áron elszabadult a notebooktól és megkérdezte, hogy megehetik-e a KFC-s csirkeszárnyakat.

Felhívtam K. Viktort és megbeszéltem vele egy ½ 4-es találkozót a Mom parkban.

Norcikám jelezte, hogy nagyon jól boldogul a Pafikával. Éppen most fejezett be egy töltést 100 %-ra.

A BudapestBankban mindent nagyon jól meg tudtam beszélni K.Viktorral.

Végre kipróbálhattam a parkoló garázsban a töltőt. Ha nem is sokat, de 60-ról 67 %-ra tudtam tölteni, mert összesen egy órára szólt a parkolójegy, de abból már csak 10 perc maradt.

Itthon elkezdtem készíteni a vacsorát. Áron azt kérte, hogy a csirke alkatrészei rántva legyenek. A krumplit amiket megfőztem, azt Áron és Leó közösen hámozták meg.

Leó még kérte, hogy ha lemegyek, akkor vegyek kovászos uborkát.

A vacsora nagyon finom lett.

A fiúk megszervezték, hogy elmennek az Alléba megnézni egy filmet, aminek ¼ 1-kor van vége.

Norci megnyugtatott, hogy majd Ádám értük megy és hazahozza őket. 
Ádám ½ 1-kor telefonált is, hogy a fiúk megvannak és indul velük hozzám.

Ádám egyébként, mint négy gyermekes apa hibátlan
.
A fiúkért nem tenném a tűzbe a kezem, hogy most (már éjjel egy órakor) lefeszenek. eloltják a villanyt és alszanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése