2018. július 20., péntek

Végre rántott ponty


20180720 péntek

Az ébredéskor összeszedtem és sorbaállítottam a mai nap legfontosabb teendőit.

Persze azzal kezdtem, hogy megválaszoltam a beérkezett leveleimet. Rendbe kellene tennem a blogbejegyzéseimet is, mert bőven vannak bepótolnivalóim.

Délelőtt kinyomtattam a QUANTIC oldalakat, kitöltöttem és beszkennelve elküldtem K. Ádámnak.

Hamar megjött a válasz, hogy megkapta és már továbbítja is.

Emőke hozott egy tányér gombás rizst és azt ettem ebédre. Ő is elvitt a tegnap félretett lecsóból, remélem ízleni fog neki, mert nagyon igyekeztem.

Elmondta a tervezett programját a Zánkai gyógynövény arborétumban, amihez csak helyeselni tudtam. Ez már a gyógynövényes vállalkozásának a startjához kell.

Lassan összepakoltam, lementem Mannáért: Mindent bepakoltam az autóba és indultunk.

A TESCO-nál bementem néhány dolgot vásárolni. Többek között vásárolta három szelet pontyot, mert már nagyon szeretnék enni rántott pontyot.

Az M0-ásra érve több kilóméteres dugóba  keveredtünk, amiből csak az 51-esen szabadultunk ki.

Még napsütésben érkeztünk a bázisra, Manna azonnal terepezett, de a mai úszást el kellett halasztani holnapra.

Ferivel ittunk egy welcome drinket, majd átmentem hozzájuk a falvésőért.
Gabika, mintha csak olvasott volna a gondolataimban, megkínált rántott ponttyal, amit vegyes salátával és majonézzel nagyon jóízűen el is fogyasztottam. A második szelet már meghaladta az étvágyamat, így azt dogi bag-ben hazavittem.

Edina felhívott,hogy akkor holnap reggel jön takarítani. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogyan tud megbirkózni ezzel a nem kis feladattal.

Hazaérve még egy nagy locsolás, egy pohár sör és lepihentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése