2018. július 28., szombat

Esik eső rendesen


20180728 szombat
½ 5-kor arra ébredtem, hogy Áron szobájából világosság szűrődik. Átmentem és még javában Internetezett. Úgy emlékszem, hogy nem kedvesen szóltam, hogy azonnal kapcsolja ki.

Reggel 9-kor zuhogó esőben elmentünk a piacra. Indulás előtt még beáztattam a tarkababot,
Dörgött, villámlott és nagyon esett.
Nem is volt amiatt lelkiismeretfurdalásom, hogy tegnap este nem locsoltam, mert most pótolta az eső.
 
Először Esztike féle túró, Lacinál szőlő és újjhagyma, fokhagyma.

A csavarboltan megreklamáltuk volna az alsó zárhoz másolt kulcsot, de mivel nem volt megfelelő vastagságú nyerskulcsa a mesternek, inkább visszaadta a pénzt.

Vettem két ceruzaelem méretű akkut a fényképezőgépbe.

A hentesnél kértem 4db fasírthoz darálthúst. Adott is, de az 12-re lett elég.

Otthon Áron megint jelezte az időeltolódását, ezért csak magamnak készítettem a reggelit.

Megkevertem a fasírtnak valót. Került abba só, bors, fokhagyma, két tojás és prézli.

A babfőzelék, még így beáztatás után is lassan főtt puhára. Amíg az főtt, volt időm megsütni a fasírtot.

Áron a kúp alatt tálalt. Azt mondta nagyon finom lett.

Kis ebéd utáni szieszta.

Átvittem Pongónak az összegyűjtött csontokat. Judit és Levente Balatonon vannak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése