2018. július 10., kedd

Egészség megörző Centrum


20180710 kedd

Ezt egyszer már megfogadtam, hogy nem leszek a tömegből ilyen kihalászható, telefonon bejelentkező ingyenes egészségmegörző balek. Most mégis bekaptam a horgot, így meg kellett jelennem ½ 10-kor a belvárosban a „szélhámos” cég telephelyén.

Az már csak fokozta a hülyeségemet, hogy a zöld rendszámos villanyautómmal villogva egyetlen szabad parkolóhelyet sem találtam. (Talán majd 2019 január 1-től,  - amikortól a főváros bevezeti a „dugódíjat”-, egy kicsit javulni fog a helyzet.)

Végül egy belvárosi szálloda mélygarázsában sikerült teljesen illegálisan beparkolnom. Már  annak is örültem, hogy itt legalább találtam egy üres helyet. Legfeljebb majd kifizettetik a parkolást vagy megbüntetnek.

Az egészség megőrző cég látogatóinak többsége, hozzám hasonló korú, mivel őket a legkönnyebb megetetni azzal, hogy a koruk előrehaladtával egyre több egészségügyi kockázattal kell majd szembesülniük.

A velem személyesen foglalkozó (mint az később róla kiderült, nincs is semmilyen egészségüggyel kapcsolatos végzettsége, ő csak egy eladó), rögtön kikérdezett a betegségeimről, hogy később azokra tudjon fókuszálni.

A jövőben várható kilátásaimról, nekem, ennél pesszimistábban még egyetlen orvos sem nyilatkozott.
Hogy a gépen futó program minél meggyőzőbbnek hasson, mindenféle hangokat adott ki, miközben a képernyőn fenyegető piros felkiáltó jelek villantak fel, jelezve, hogy velem kapcsolatban, itt-ott várhatóan komoly  bajok vannak.

Utána a személyemet érintő vizsgálatról készült egy nyomtatott összesítő, amivel el is jutottunk a célhoz.
Az eladó kiértékelte az eredményeket és fevázolta , hogy a részemre ajánlott prevenció érdekében milyen berendezések megvásárlását és milyen rendszeres vizsgálatokat javasol  nekem.

Az egyik eszköz 398.000.- a másik eszköz 120.000.- forintba kerülne, a heti kétszeres vizsgálat pedig alkalmanként 8-8.000.- forintba.

Ádámot felhívtam, hogy elég sokat fogok késni, mert nem érek oda a Döbrentei tére ½ 11-re.

Az eladó közben részletesen kifejtette, hogy reméli, egyetértek abban, hogy az egészségemért ennyit kell áldoznom és ha mindez egyszerre nem menne, akkor tud nekem biztosítani egy nagyon kedvezményes hitelkonstrukciót. Holnap ½ 10-re jöjjek be és akkor megírjuk a banki előszerződést.

Arról elfeljtett nyilatkozni, hogy egy ilyen sikeres üzletkötés után mennyi lenne az ő jutaléka. A  fülesek azt csiripelték, hogy 8 %. Délelőttönként 50  ezer forint, nem is olyan rossz órabér.
Én már ekkor tudtam, hogy se holnap se az életben többé, ide be nem teszem a lábam.

Szerencsémre a szállodai garázsban az illegális parkolásért nem problémázott senki.
Igyekeztem, hogy ne sokat késsek az Ádámmal való találkozásról. Amint odaértem az Arany Szarvas előtti parkolóba, felhívtam és ő pillanatokon belül megjelent. Átadtam neki a  Deposit Form általam aláírt két példányát és már rohantam is tovább, hogy 12-re odaérjek Adri fogorvosi rendeőjébe.
Éppen 12-t harangoztak mire leparkoltam.

Szokásom szerint végignyafogtam a kezelést, pedig ez csak egy egyszerű bal alsó 4-es korona visszaragasztása volt.

Hat óra teljes evésszünet és utána is csak pépes, illetve folyékony kaját szabad magamhoz venni.
Hazaérve a CBA-ban vettem újkrumplit, néhány szelet csirkemellet a családnak, magamnak pedig a „Szomszédok” nevű kajáldában hideg gyümölcslevest és sárgaborsó pürét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése