2018. július 11., szerda

Fagyis Angol


20180711 szerda

Reggel leszaladtam a CBA-ba. Vettem virslit, sonkát és három kaszinótojást és gyümölcs yoghurtot. Áron segített a tálalásban. Tettem hozzá újhagymát, Emőke pedig hozott át néhány szem paradicsomot. Együtt reggelizett a család.

Délelőtt átnéztem azokat a videókat, amikkel a holnapi első angol órán szeretnék Emőkével foglalkozni. Még egy kis óravázlatot is készítettem magamnak.

Délutánra meg voltunk hívva a Közhelybe Fagyis Angolra, de se Áronnak se Emőkének nem volt kedvük velem tartani.

Egyedül mentem. Nagyon jó hangulatú közösségi esemény volt kevés angollal és sok fagyival.  Larry a búcsúzáskor még Áronnak is csomagolt egy nagy adag fagylaltot, amit Áron végül átvitt Emőkének.

Vacsorára Emőke egy jénai tálban áthozott valamilyen rakott sajtos süleményt és Áronnal kettesben azt vacsoráztuk. Mind a kettőnknek nagyon ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése