2018. július 2., hétfő

FoxPost


20180602 hétfő

Manna már kora hajnalban erőszakoskodott, hogy ő ki akar menni. Szerencsére csak rövid időre ébredtem fel és miután kiengedtem még vissza tudtam aludni.

Majdnem 10 óra lett mire végleg felébredtem.

Megjött az értesítés, hogy megérkezett a csomagom és kivehetem Budaörsön a FoxPost szekrényből.

Nagyon finom reggelivel készültem, de Áron a távolból (ágy) közölte, hogy ő csak meggylevest kér reggelire. Mondtam neki, hogy ezt még meg fogja gondolni, ha meglátja, miket tálalok.

Amikor meglátta, hogy a meggylevesen kívűl van lágytojás is, no meg vajaskenyéren füstölt lazac, már nem volt olyan szigorú.

Lekapcsoltam az autót a töltőről és elindultam Gazdagrétre. Búcsúzóul még megkérdeztem Áront, hogy van-e valami kívánsága, mert megyek a TESCO-ba is.

Kiskunlacházán beugrottam G. Ákoshoz, hogy mikorra tudna elvállalni egy hajnyírásra.  Holnap reggel ½ 9.

Gazdagréten Emőkének az ajtaja elé tettem a meggylevest , felvettem a postámat és írány a TESCO.

Simán ki tudtam nyitni a FOXPOST szekrényemet és kivettem belőle a Vaterán Stefinek vett Oxford egynyelvű szótárt.

Ha már amúgy is ott voltam vettem néhány dolgot (meggy, banán, szeletelt tigriskenyér, müzli, főzótejszín, elültetni való bazsalikom, gyümölcslé, unikum, sör és egy 30 darabos KFC csirkeszárny sültkrumplival, 1 kg csirkeszárny holnapra, Mannának egy nagyzacskó újtípusú kaja ).

Siettem Dömsödre, mert arra gondoltam, hogy már Áron is bizonyára olyan éhes, mint én vagyok.

Amíg Áron kirámolta a cuccokat, amiket vettem, addig én tálaltam a kúp alatt. A rámolás közben megjegyezte, hogy nagyon jó, hogy vettem müzlit is, már majdnem utánam telefonált, hogy müzlit okvetlenül vegyek.

A KFC-s szárnyakhoz háromféle kenőcsöt is tálaltam (majonéz, nem csípős ketchup és csípős ketchup).

Mire befejeztük az ebcsorát (ebéd-vacsora), már kezdhettem locsolni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése