2018. július 17., kedd

Újabb befektetési ajánlat.


20180717 kedd

Amikor felébredtem, rögtön megnéztem volna, hogyan jutok el tömegközlekedéssel a Lurdy házba, de sajnos az utvonalterv.hu csak annyit tudott mondani, hogy a tervezés folyamatban van.  Online dugó.

Emlékezetből úgy gondoltam, hogy 8-as és a 103-as busz odavisz.

Hát nem vitt oda. Nagyon szét van kaszabolva a város tömegközlekedése. Végül négy járművel (háromszori átszállással) értem oda:

8-as busz
103-as busz
1-es villamos
1-es villamos pótló autóbusz

A hosszú úton oda-vissza legalább tudtam olvasni Arthure Conan Doyle: Sherlock Holmes-ját.

Maga a megbeszélés az AB AEGON befektetéseiről érdekes volt, de még nem köteleztem el magam. Az egyetlen kis pozitívum, hogy a jegybanki alapkamatnál és az inflációnál magasabb a hozam.

Visszafele ugyanaz a cirkusz. Lehet, hogy jobban jártam volna, ha autóval megyek.

Újra itthon. Manna kéri, hogy le szeretne menni.

Vacsorára megmelegítettem a KFC kosár maradékát. Emőke sehol: Mindig azt gondoltam, ha a gyerekeim nem jelentkeznek, az azt jelent, hogy jól érzik magukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése