2018. július 5., csütörtök

Ajándék fűnyíró


20180705 csütörtök

Nyolc óra körüli ébredés után, szinte az egész délelőtt az angol tananyagok letöltésével, rendezésével és küldözgetésével telt.

Odakint napsütés és nagy hőség van
.
Emőke tájékoztatott az otthoni helyzetről.

Amikor kimentem a kertbe, hogy a csirkeszárnynoz lekapjak egy érett paradicsomot már láttam, hogy a szomszéd belopta a tegnap nekünk ígért fűnyíróját.

Délben még nem mertem kimenni a tűző napra, de délután négykor már bemerészkedtem a Dunába, hogy leússzam a magamnak előírt távot. A Duna vize még kellemes 25-26 ⁰C, de sajnos ettől kezdve csak melegebb lesz, ami már nem jó.

Hét és nyolc óra között nagy locsolás.

A vacsora készítésénél úgy gondoltam, hogy nem kell mindig húst, hússal enni. Mi lenne, ha ma este készítenék egy káposztás zcvekkedlit á lá Pacher.

Az apróra vágott káposztát megforgattam az oliva olajon karamelizálódott kristálycukorban és kicsit megszórtam fehérborssal. Az enyhén sós vízben megfőtt és leszűrt kockatésztát ráöntve még alacsony lángon összeforgattam és a megkóstolása után rájöttem, hogy még Jamie Oliver is megnyalná a tíz újját, ha enne belőle.

Elhatároztam, hogy a szakácskönyvembe (ÉHSZAKOK) is beleírom a receptjét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése