2018. július 15., vasárnap

Nyár, nyár, nyár


20180715 vasárnap

Itt dübörög a nyár. Manna az éjszakai turnéján csak az ösztöneire hallgatott és még be is akarta hozni a döglött madarat.

Emőke jelentése szerint Áron időben és rendben elindult az osztálykirándulásra. Én biztosan csak azt néztem volna meg, hogy vitt-e magával elegendő váltás fehérneműt, az iratait, fogkefét, valami olvasni valót és készített-e egy két példányos leltárt, mert a csomagja hazafelé rendszerint kisebb szokott lenni, mint odafele.

Emőke arra koncentrált, hogy legyen zsebpénze és, hogy az útra vigyen magával szendvicseket.

Reggeli után érdeklődtem Emőkénél a hogyléte felől és, hogy este mit vigyünk neki, de ő azt mondta, hogy semmire sincs szüksége, inkább élvezzük tovább a nyarat. Ez a legkönnyebb.

Az ebéd a hőség miatt kimaradt.

Összeraktam az egyik Raspberry Pi 3-at.  Nemsokára üzembe is helyezem.

Először este hét körül merült fel, hogy valamit kellene vacsorázni, de előtte mindenképpen végeztem egy nagy locsolást.

Egy unicum után a vacsora a tejfölös csirkepaprikás utolsó előtti adagja lett. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése