2018. július 27., péntek

Norci eljött Leóért és elvitte


20180727 péntek

Hétkor ébredtem, de egy óra lustulás kijár. Addig persze beleférnek a levelek, amiket amúgyis át kell,hogy nézzek.

10 órakor már hozzákezdtem a három személyes reggeli készítéséhez. Áron kijött figyelmeztetni, nehogy csalódjak, de ők még nem éhesek.

Visszavettem az adagokból és csak a saját részemet készítettem el a reggelit.

Elvégeztem az alaptőke átutalást az AEGON Befektetés kezelőnek.

Azután eljött a dél, amikoris Áron már kijött a kuckójából reggelizni, de Leó még nem, mert ő még nem éhes.

Három óra után ugyanaz a helyzet. Én már ebédelek (A hűtőben lévő halászlé utolsó része egy nagy szelet pirítóssal), a fiúk még halogatják, pedig jócskán maradt a tegnapi rántottcsirkéből és krumpli is lenne hozzá.

Nagyon nehéz kirobbantani őket az Internet fogságából. 

Két feladat is lenne: Ki kellene rámolni a mosogatógépből és le kellene vinni  mindhármunknak 2-2 liter vizet, mert a smaragdfa is nagyon szomjas. Ezen felül jó lenne, ha a szobájukban egy kis rendet csinálnának, mert ott háborús állapotok uralkodnak és én nem szeretném, ha hétvégére így kellene hagyni.

Ők vállalják a mosogatógépet én pedig leviszem a részemet a smaragdfának.

Norci ½ 7-re ígérte, hogy jön Leóért és meg is jött. Artúr kisérte.

Én három órája kérem Leót és Áront, hogy készüljenek fel  erre az időpontra. Leó legyen összepakolva (mobiltelefon, fogkefe, ID card és egyebek). Legyen rend  a szobájukban,  Manna legyen elérhető a szállításra.

Nagy nehezen elbúcsúzunk és elindulunk, ki merre lát.

Norci elmondta,hogy megkapta tőlem az Erste Bank Statementjeit és azt már továbbította is az ügyvéd úrnak.

Arról, hogy Áron mikor mehet hozzájuk Horányba, még egyeztetnek és későb tájékoztatnak minket.

Mi még lekanyarodtunk a TESCO felé.  Én a PET palackokat és a sörös dobozokat intézem, Áron a bevásárlást. A különbség majdnem 10.000.- forint.

Áron még vett az útra kürtős kalácsot és üdítő italokat.

A fizetésnél természetesen levonták a palackvisszaváltásokat, de még így is majdnem 10.000.- forint lett a végösszeg.

Elég későn értünk Dömsödre.

Áron megmutatta a fájlalt bokáját, ami még csúnya lila és dagadt volt. Azt kértem, hogy éjszakára tegyen rá borogatást és polcolja fel.

Manna azonnal ment (de csak a kertben) világgá, Áron pedig leült a számítógép elé. 

Az autót föltettem az éjszakai áramra tölteni.

Egy kupica unikummak fellazítottam az idegrendszeremet.

Egy kis keresgélés után megtaláltam a ceruzaelemek töltőjét, d ea fényképezőgépbe való négy tölthető akkuból csak kettőt találtam.

A rendetlenségemből azzal hárítottam, hogy az elektronikai sarokban kellene még egy polc. már ki is néztem a helyét.

Ahhoz már sötét volt, hogy elkezdjek locsolni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése