2019. augusztus 22., csütörtök

A Vaio úton van


½ 8-as ébredés után még egy rövid időre visszakapcsolom a routert, hogy legalább meg tudjam nézni, történt-e valami a Vaio Fox Post kiszállításával kapcsolatban.  A Fox Post arról értesített, hogy a csomag a csomagfelvevő helyre érkezett és hamarosan kézbesítik.

Áron készített egy finom reggelit.

Viberen tartottam a kapcsolatot Stefikével. Átküldtem neki a lefordítandó magyar mondatokat, és amik megérkeztek, azokat kijavítottam.

Közben folyik az angol anyagok letöltése.

Áron megpróbálta pótolni a konyhai elszívóba a LED lámpát, de valamilyen közdarab hiányzott a foglalatban.

A konyha kitakarítása folyamatban van ugyan, de még közel sincs kész.

A CBA-ba menet vittem egy balon vizet a smaragdfának. A 15 cm-esen ültetett fa már 2 méter 70 cm.

Megvettem a paprikás krumpli vacsorához a legfontosabb alapanyagokat (újkrumpli, vöröshagyma, lecsókolbász csípős száraz kolbász, csirke szárny). A pékségben vettem egy hagymás cipót és elkezdtem a főzést. Mindent megpucolva a megfelelő sorrendben tettem a lábosba.

Este hét órakor kértem Áront, hogy segítsen a terítésben a vacsorához. Erre 8 óráig még nem került sor.

A konyha olyan állapotban volt, hogy Áron ült, de én csak állva tudtam vacsorázni.

Kilenckor még másfél óra az utolsó állomány letöltése.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése