2019. augusztus 30., péntek

csirkecomb zöldségágyon


8-kor ébredtem, de 9-ig csak az előírt lustálkodás, amiben elfáradtam és megéheztem, tehát irány a fürdőszoba és a reggeli.

Gyönyörű napsütéses reggel, tehát a kaja a kúp alatt.

Dél körül beirdalom és megfűszerezem és fokhagymával megtűzdeltem a két csirkecombot és amíg az pácolódik a saját levében, lemegyek a Dunára úszni.

Van egy videó, ami nem akar letöltődni:

Betettem a megfűszerezett combokat egy jénaiban a sütőbe. A combok alá lila káposzta és cukkini került.

A kertből learatott cukkini olyan nagy volt, hogy annak a felét átvittem Gabikáékhoz.

A Duna vize nagyon jó volt. Háton úsztam, ahogyan a doktornő javasolta és még az alkalmankénti 2.200.- forintot sem kellett befizetnem, mint az OEP támogatta Gellért gyógyfürdőben.

Miután leúsztam a távot, megnéztem, mi a helyzet a sütőben. A combokat megfordítottam és alá még egy néhány a kertből összeszedett almát is feldaraboltam.

Ebéd a kúp alatt, utána sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése