2019. augusztus 25., vasárnap

Hazajöttem egy németóra miatt


½ 8-kor ébredés, de a lustálkodás még egy órányit ágyban tart.

Reggeli készítés.

Megjött P. Matild és a férje, kérték, hogy menjek át néhány dolgot megbeszélni. A telekügy lezárása közöttünk nem megy olyan simán, mint ahogyan azt elképzeltem. Még 29-én lesz egy utolsó találkozásunk.

Gabikáéknál kávéztam és kikaptam tőle, amiért nem a Stefi jön le Dömsödre, hanem nekem kell felmennem Budapestre.

Úgy számoltam, hogy a 3 óra előtti buszt fogom elérni.

14:23-kor fejeződött be az egyik letöltés és fél háromkor tudtam indulni. Az utolsó 20-30 métert már futva kellett megtennem, mert a busz szemben velem már a megállóban állt és csak a gépkocsivezető jóindulatán múlt, hogy megvárta, amíg odaérek.

Végül 5 perccel 5 óra előtt értem haza. Jozsóval és Stefikével a lépcsőházban találkoztunk.

A másfél órára sikeredett német tanulás nagyon jó volt. Stefike okos, értelmes és nagyon hallgat rám. Kedveli a stílusomat, csak azt nem érti, hogy a gímijében miért nem én tanítom a németet.

Utána megmelegítettem a Zsuzsi küldte káposztás cvekedlit.  Előtte persze egy unikum, utána egy sör.


Kamaszkorom egyik kedvencét (Verne Gyula: Rejtelmes sziget) töltöm  le angolul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése