2019. augusztus 19., hétfő

Áron a konyhatündér


Reggel 8-ra kialudtam az utazások fáradalmait. Megnéztem a leveleket és egy-két olasz Duot is megcsináltam.

Úgy érzem, hogy a Bükfürdő határozottan jót tett a derekamnak, máskor is fogok oda menni.

Azért biztos, ami biztos, még pihenés címén lustálkodom egy picit.

Áron elhatározta, hogy rendet csinál a konyhában, miközben dél körül elkezdett reggelit készíteni. Nekem sült csécsi szalonnát hozott be kenyérrel és hozzá tejeskávét.

Valamilyen betegsége folytán rendet csinált a konyhában és még a fűszertartó üvegeket is elmosatta a mosogatógéppel és felcímkézte. Még azt sem engedte meg, hogy a papírzacskókból én töltsem fel őket, majd ő.

Később megbeszéltük, hogy én lemegyek a CBA-ba, megveszem a vacsorához az alapanyagokat, de a vacsorát ő szeretné elkészíteni. Ehhez igazodtam és lementem a CBA-ba. Vettem egy kg. csirke szárnyat, egy zacskó nagy Pennét és egy pohár tejfölt.

Áron kifogástalan csirkepörköltöt készített tejfölös tésztával és azt vacsoráztuk céklával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése