2019. augusztus 16., péntek

Bükfürdő került a képbe


8 óra előtt ébredtem. Nagyon furcsa álmot próbáltam egy értelmezhető történetté összerakni, de nem sikerült.

Nagyon elegem van ettől a „csak” fekvésből.

Reggelire felhagytam a szalonnás tojásrántottával. Vajas – baracklekváros kenyér volt tejjel.

Tibcsi hívott fel. Az elmondottakból az derült ki, hogy náluk is vannak problémák bőven. Az egyik legnagyobb baj, hogy az unokája vezette autóval karamboloztak, aminek maradtak következményei, de szerencsére nagyon nagy baj nem történt.

Közben megérkezett Áron és Leó. Áron segít Leónak összepakolni, hogy minél hamarabb tudjon továbbindulni. Készítettek szendvicseket is az útra.

Késő délután elkezdtem készíteni a vacsorát. Egy nagy lapát csirke szárnyat kettévágva, beirdalva, befűszerezve kezdtem sütni a jénaiban, majd ráöntöttem egy csomó mexikói zöldségkeveréket és tovább pároltam. Terítéskor cékla volt hozzá.

Pizsuék holnap családostul mennek Bükfürdőre. Először úgy volt, hogy vonattal utánuk megyek, de azután a szállás körüli bonyodalmak miatt erről letettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése