2019. augusztus 26., hétfő

Fox Post


Hatkor ébredtem és a jó hír, hogy a FoxPost-ba megérkezett a csomagom. Az Allee 7:00-kor nyit, megyek érte.

Az Allee-ban elég nehezen találtam meg a Fox Post falat, mert senki nem tudta, hogy hol van, de amikor már megtaláltam, onnan már könnyen ment minden. Kódot bepötyög, csomagajtó nyílik.

Otthon rögtön bekapcsoltam. Az Op. rendszer német nyelvű Windows 2000 Professional. A háttértár HDD 5,5 GB, nagyon kicsi, szinte semmire se jó.

Gondoltam, hogy elindulok Dömsödre és ott majd kitalálok vele valamit.

Áront megkérdeztem, hogy van-e kedve velem jönni, de nem lelkesedett. Hagytam neki pénzt és azt mondtam, ha meggondolja magát, akkor hozza a Mannát is, de szóljon, mielőtt elindul, hogy készülhessek kényeztetéssel.

Elértem egy dél körüli buszt.

A notebook táska most kétszer olyan súlyos lett, mint szokott, de ha találok egy megoldást, akkor ez nem lesz többé cipelve.

Délután még egy nagyon jó távórát tartottam Stefikének. Sokat haladtunk.

Este elővettem egy régebbi csirkelevest a mélyhűtőből.





         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése