2019. augusztus 21., szerda

Német óra Stefivel


Áron rossz viccnek tartotta, hogy reggel hétkor bementem hozzá és megkérdeztem: „nem kellene elindulnod a suliba?” Igaza volt, még tart a nyári szünet.

Visszavonultam az ágyamba.

Pizsu hívott, hogy menjek át hozzájuk, segítsek Stefinek felkészülnie a német pótvizsgájára.

Reggeli (főtt debreceni mustárral és tejeskávé).

Áront megkértem, hogy egy kicsit pakoljon össze és mossa fel a lakás. kövezett részét.

11-kor teljes felszereléssel elindultam Újpestre Stefihez németezni. A három gyerek kijött elém az M4-es Újpest Városkapu megállójához.

Szegény Stefit nagyon meggyötörtem. Több, mint két órát egyfolytában tanultunk. 

Közben átmásoltam a külső merevlemezemről néhány fontosnak tartott állományt Stefinek egy Pen drive-ra.

Később elkészült az ebéd is. Zöldborsó leves galuskával és rakott krumpli kovászos uborkával, utána mákos bejgli, szőlő és kávé.

Eljövet Stefi nem csak megköszönte a tanítást, de túlfizetve megkérdezte, az iskolájukban miért nem én tanítom a németet.

Zsuzsi még csomagolt valamit az Áronnak, majd az egész család kikísért a metróhoz.

Délután ½ 6-ra értem haza.

Itthon ugyanaz a kosz és rendetlenség fogadott, mint amikor elmentem. Öt napja nem tudom elérni, hogy egy vizes törlővel menjen végig a lakás köves részeit, mert ez a 10 perces munka nagyon 

hiányozna az Internetes elfoglaltságaiból.

A közös vacsora is elmaradt.

Elmondtam Áronnak, amíg a rendcsinálás nem fejeződik be, addig nincs Internet elérés. Lekapcsoltam és félretettem a routert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése