2019. augusztus 5., hétfő

Két dudás egy csárdában


Reggelire meleg szendvicseket készítettem, hozzá csípős paprika és tejeskávé.

8-tól 10-ig küzdök az új kütyümmel. UleFone P6000 Plus. Hiába nagyon jó, még sok minden nincs rajta és szokatlan.

Közben átutaltam a Telenor számlát.

Kora délután Áron összeírta, hogy milyen alapanyagok szükségesek neki a túléléshez. Arra 
gondoltam, hogy a legegyszerűbb, ha együtt megyünk bevásárolni.

Irány a SPAR.
15.000.- Forintból össze is jött a mai vacsora. Nem is tudom, hogy ehhez miért kellett pl, 2 kg. darált sertés combot venni.

Én csak két sárgarépával terheltem a kosarat, mert ma este szerettem volna elkészíteni a kedvenc kínai csípős káposztasalátánkat.
Ketten dolgoztunk a konyhában, pedig a német közmondás szerint „a sok szakács elrontja a húslevest.” Viele Köche verderben die Brühe.
Amikor én befejeztem a saláta készítést, betettem a hűtőbe,hadd érlelődjenek össze az ízek.ckor már kérdeztem, hogy mikor fogunk vacsorázni. A válasz
az volt. ha éhes vagy, nyugodtan egyél.
Az nem úgy van fiam, a család, ha kicsi is együtt ül az asztalhoz.
Egyszer majd olvasd el Arany János: Családi kőr c. versét. Hajdanán szavaltam is szavaló versenyen.
Az Áron főzte vacsora nagyon finom lett.
Ő egy perc alatt belapátolta a részét, azután sietett vissza Internetezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése