2019. augusztus 8., csütörtök

Husqvarna fűkasza


1/4 8-kor ébredtem. 

A GLS futárszolgálata email-en értesített, hogy 8:30 és 11:30 között 37.400.- forint utánvéttel kézbesít egy csomagomat. Nem volt nehéz kitalálnom, hogy ez csak a HUSKVARNA motoros fűkasza lehet.

Nosza, el kellett indulnom, hogy pénzt vegyek fel az ATM-ből.

Kapóra jött, hogy Ottó éppen most indult el a fiával Szigetszentmiklósra. Kértem, hogy ha útba esik, akkor az Önkormányzatig vigyen el. Így a pénzfelvétel után csak a visszautat kellett gyalog megtennem.

Hazaérve 20 perc múlva megjött a GLS futár is és átvettem a csomagot.

Rögtön nekiálltam kibontani a csomagot, hogy ismerkedjek a termékkel. Izgalmas a dolog.

Nekem hiába mondják, hogy az olasz könnyű, nekem nagyon nehezen megy.

Elindítottam a mosógépet, bár csak a fél dobnyi ruhával volt tele.

A reggeli teljesen kimaradt, ¼ 1 és melegítem az ebédet. 

Közben hívtam Gabikáékat, hogy ebéd után van-e kedvük átjönni egy kávéra.

Csak a Feri jött át. Vele jót beszélgettem és megígérte, hogy segít a 8 literes kanna kicserélésében egy kisebbre.

Norci hívott vissza. Jól megbirkóznak a nagyobbik LEAF-fel és majd csak a hó végén tervezik visszaadni.

Este megpróbáltam segíteni pizsuéknak a Frankfurt melletti szálloda foglalásban.

Vacsorára már csak Unicum, abált szalonna, kenyér és csípős paprika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése