2019. augusztus 1., csütörtök

Jancsi és Pisti Dömsödön


Meg se vártam, hogy 7:15-kor megszólaljon az ébresztő és már 7 óra előtt felkeltem.

Fürdőszoba, reggeli és bepakolás a notebook táskába, nyolc óra előtt indulás. Bőven van időm, mert 9 körüli találkozót beszéltem meg Pistivel.

8E busz, M4-es metró és az 1-es villamos. 

Még arra is maradt időm, hogy megvegyem a „0”-ás jegyet a 9:05-ös járatra.
Jancsit és Pistit azonnal megtaláltam és pár perc múlva már indultunk is.

Az egyórás úton sokat beszélgettünk Ausztráliáról és a januári 5 hetes útról.

Megérkezve a CBA-hoz én bementem vásárolni 1 kg csirke szárnyat, egy nagy flakon paradicsomszószt, fokhagymát, mozarellát,  paradicsomot és egy nagy üveg sört.

Jancsi egyfolytában próbált lebeszélni arról, hogy én főzéssel töltsem az időt, de nem hagytam magam.

Ahogy megérkeztünk a bázisra, elkezdtem készíteni a buffallói csípős csirke szárnyat. 

Miután Jancsi és Pisti látták, hogy ebben eltántoríthatatlan vagyok, nekiláttak füvet nyírni. Ez nekem nagy segítséget jelentett.

Jancsi közben megkérdezte, hogy ebben Áron miért nem segít néha.

Közben megérkezett Matild és közölte, hogy miután nem valószínű, hogy Zoli bácsi a Klinikáról a házba tér vissza, szeretné visszamondani a Bérleti Szerződést és visszakapni a 30 eFt kauciót.

Amíg a paprikás lisztben megforgatott szárnyak a merülős fritőzben sültek, addig volt időm elkészíteni az Insalata Caprese Ungharese salátát. 
A sült szárnyak megmártóztak a kenőcsben és mehettek a 180 °C-ra előmelegített sütőbe.

Szerintem mindenkinek nagyon ízlett a kaja. Utána még egy kávé (Pistinek és nekem) és mindenki visszavonult egy kis pihire.

Fél óra múlva levonultunk a Dunára és úsztunk egy jót.

½ 5-kor elkísértem őket a buszmegállóhoz és elbúcsúztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése