2019. augusztus 15., csütörtök

Áron holnap hazatér


Sokáig tartott volna a lustálkodás, ha Manna nem erőszakoskodik, hogy vigyem le. 

Úgy érzem, hogy a sok pihenés jót tett. Mintha stabilabban és kevésbé óvatosan mennék.

Utána nagyon megreggeliztem. Árontól tanulva a tarja mellé nem csupán hagymát és paradicsomot, hanem egy gombát is bedaraboltam a serpenyőbe és úgy került rá a tojás.

Szerettem volna az új bevételből utalni a SUN Contracting AG.-nak, de a világ időközben annyira eldigitalizálódott, hogy a végén, a WC-n ülve is csak akkor fogjuk tudni elvégezni a dolgunkat, ha előbb bepötyögjük a PIN kódunkat.

Felbuzdulva az olaszban érzett haladáson sok XP ponttal növeltem az előrehaladást.

Norci jelezte, hogy nagyon finom volt a küldemény és mindenki jól van, élvezik a nyarat. Annak különösen örültem, hogy Áron nem vitte magával a Notebookját.

A CBA-ban vettem egy nagy csirkecombot, egy darab csécsi szalonnát, egy palack tejet és egy dobozos sört.

Vacsorára megmelegítettem a mustáros mézes csirke itthon maradt részét, amihez összedobtam egy Caprese salátát.

A vacsi finom lett volna, ha közben nem hallgatom a rádiót.

A KSH hitesítése mellett
„Magyarország lakosságának 1 %-a birtokolja az ország teljes vagyonának a 40 %-át. Mindemellett a lakosság 12 %-a kapja az EU támogatások 95 %-át.”

Ehhez hasonló volt már Magyarországon, azt akkor úgy hívták, hogy Feudalizmus.

Norci azt mondta, hogy holnap reggel bejön a fiúkkal Budapestre egészen az Árpád hídig és ott szétszélednek. A terv szerint ő megy a fülészhez, mert begyulladt a füle, Leó megy a Mátrába, mert ott van találkozója, Áron pedig valószínűleg hazajön, mert neki meg holnapra van programja a barátaival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése