2019. augusztus 4., vasárnap

UleFon P6000 Plus


Nyolckor ébredtem. Kiegészítettem az utóbbi két nap e-naplóját és közzé is tettem.

Belenéztem a postaládámba, de semmi túlzottan érdekes.

Reggelire meleg szendvicseket készítettem, hozzá újhagyma, csípős paprika és tejeskávé.

Áronnak is vittem be két húsos, sajtos meleg szendvicset, de ahhoz még túl korán van (fél 12), hogy az ébresztésemre reagáljon.

Látva a Xiaomi világméretű sikerét. Leírtam, hogy szerintem hova fog fejlődni ez a terület.

Közben beszélgetek magammal, sőt még meg is dicsérném magamat, ha a lustaságomat legyőzve végre megborotválkoznék. Egy ősember ne jelenjen meg normális emberek között.

Délután 4-re lustaság legyőzve, G. megborotválkozva, megdicsérve.

Meglett az UleFon P6000 Plus

Mondjuk annyi problémám azért volt vele, hogy be kellett mennem a postára reklamálni, mert a Magyar Posta küldemény nyomkövetője a Tracknumber alapján  azt közölte, hogy 2019.07.22  10:16 perckor lett kézbesítve.

A 112-es Postahivatalnál kikeresték az iratokat, amiből az látszott, hogy Pacher Áron átvette.

Ma rákérdeztem Áronra, hogy átvett-e két hete egy nevemre szóló csomagot. Azt mondta igen és oda tette a kupi tetejére, azt gondolta észreveszem.

Rögtön elkezdtem az új telefon installálását és az adatok átvitelét.

Este megmelegítettem a mélyhűtőből két adag rác halászlét, de Áron nem kért belőle.
 p600w


.


Mentes a vírusoktól. www.avast.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése