2019. augusztus 3., szombat

e-roller


Már 8-kor elkezdtem keresgélni, hogy hol érdemes vennem a Dell E6430-hoz új akkumulátort. Az Ár/Gép-nél 10.000.- de az oldalukon annyira nem felhasználóbarát a fizetés módja, hogy inkább elmegyek a Fehérvári út 55-be és ott megveszem. Amúgy is oda kell mennem a postaláda zárja-kulcsa végett.

Pizsut e-mailen keresztül próbáltam lebeszélni egy gagyi fordító kütyüről. A vélemények közül az egyik szerint "... százszor bénább, mint a Google Fordító,” pedig az is borzasztó.

Ha Dömsödön lennék, akkor ilyenkor a piac lenne a fő program.


Összedobtam egy kis reggelit és elindultam a „Zár Király”-hoz. Nagy mázlim volt, mert a felső szomszédom, aki különben taxis éppen akkor indult munkába és bedobott az Újbuda Központig.

Megvettem az új postaláda zárat, de a volt kudarc helyett most egy új jött elő.

Áron délután kettőkor nagy elhatározással felkelt.

Emőke hozott át finom sütit, amit eper-, szilva- és baracklekvárral majszoltam.

A bejárati ajtó felső zárját kiszereltem, mert a ZárKirály csak úgy vállal garanciát a másolt kulcsokra.

Vacsorára az Áron készítette bolognait ettem Penne tésztával. Nagyon finom volt.

Este az ebay.co.uk oldalán megrendeltem a Xiaomi M 365 e-rollert és át is utaltam PayPal-on keresztül az árát kerekítve 250 Ł, ami átszámítva majdnem 90.000.- Ft, lényegesen olcsóbb, mintha itthon vettem volna meg 120-140 eFt-ért, remélve persze, hogy az EU-n belül ez vámmentes lesz.

Türelmetlenűl várom, hogy megérkezzen (max egy bő hónap).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése