2019. augusztus 2., péntek

Utalás


Szerencsére ma nem dobott ki már hajnalban az ágy.

8 óra után próbálkoztam a pénzügyi életem rendbetételére. Majdnem teljesen sikerült. Egyedül a SUN CONTRACTOR AG-nek címzett utalási megbízást nem fogadta be az ERSTE BANK, mert nem volt meg a Cég címe és, hogy a számlaszám melyik banknál van vezetve. Ez utóbbit azért nem értem, merthogy annak a számlaszámból ki kellene derülnie.

Késői reggelire gazdag hagymás-szalonnás tojásrántottát és mellé Insalata Caprese-t készítettem, utána tejeskávé.

Kora délutánra terveztem a hazaindulást, de lett abból ½ 5 is.

Közben az eső is eleredt, de ez a másik oldalról jó hír, mert legalább a konyhakert nincs kiszáradásra ítélve.

Mire hazaértem már ¾ 6 lett.

Áron kiosztotta, hogy miket vegyek a vacsorához, de nem ért rá lejönni velem, segíteni.

Este 8 óra után végül sikerült a banki utalási megbízást is elfogadtatnom.

Áron ½ 9-ig még el se kezdte a vacsora készítését, ezért elmentem étterembe vacsorázni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése