2015. március 3., kedd

Ezért tör előre a Jobbik

Áron teljesen időben indult el. Magamnak összeütöttem egy reggelit és utána elindultam Berencsi doktornőhöz. A doktornő megérkezésemkor azonnal megszúrt és levette a labornak a vért.

Eljövet felhívtam Nóra nagyit és felmentem hozzá egy kávéra. Beszámoltam neki a beérkezett devizáiról és az Áron által szervezett hétvégi buliról.

Amikor hazajöttem, levittem a nyugger klubba a frissített LED listát.

Belepillantva a DUNA TV élő közvetítésébe az országgyűlés ülésszakáról, kétségbeestem, hogy a Jobbik milyen értelmes hozzászólókat vonultat fel, amire sem a Fidesz, sem a baloldal nem képes. Ez a Z. Kárpát Dániel a jobbik vezérszónok olyan tartalmas, összeszedett (minden demagógiától mentes) felszólalást produkált, amilyenre sem a kormánypárti, sem a baloldali ellenzéki képviselők nem képesek. Sajnálom, hogy nem vagyok vele egy politikai platformon.

A délelőttöm azzal telt, hogy az ideiglenes offline blog jegyzeteimet megpróbáltam szalonképes állapotba hozva beépíteni az online blogba. Ez több mint 120 bejegyzés és egy nagyon sziszifuszi munka, ezért csak lassan haladok vele.

Áron azzal jött haza az iskolából, hogy még mindig fáj a torka, ezért úgy döntöttünk, hogy meglátogatjuk a Sinkó doktornőt a Gyermek Orvosi Rendelőben.

Sokat kellett várakozni, ezért felhívtam Miskolczi Marikát, hogy a mára meghirdetett német órája Skype-on elmarad.

A doktornő felírt egy spray-t és Nurophen-t, majd azt mondta, ha Áronnak nincs láza, akkor mehet az iskolába, de ezeket napi háromszor alkalmazza.

A kínaiból hoztam ebédet. Magamnak szecsuanit, Áronnak pedig amerikai mézes csirkét, hozzá mind a kettőnknek vékony sült tésztát.

Mire hazajöttünk Olivér és Bálint már az ajtónk előtt álltak, pedig még volt egy félóra a gyerek-német kezdéséig. Sőt Manna is hazajött egyedül. Amíg én összekészülődtem az órára, addig ők valamit játszottak Áron szobájában.

A gyerek-német némi nevetgéléssel telt, de nem bántam, mert nem szeretném, ha megutálnák ezt a heti egy közös foglalkozást.

Amikor a fiúkért jött Laci és elbúcsúztak, Áron nekiállt Internetezni, pedig jól tudja, hogy az általam kért sorrend nem ez. Ezt többször szóvá tettem és akkor hajlandó volt tenni némi pálya korrekciót.

Később megérkezett Emőke és akkor Áron átment hozzá, remélem, hogy gyakorolnak egy kicsit a zongorán.

A Duolingon már Áron is megelőzött, Gabikáról nem is beszélve.


Vége van a tíz napos kefir szünetnek. Lefekvés előtt fejtem az első adagot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése