2015. március 21., szombat

Végre fodrászat

Elég sokáig lustáztunk, de mire felkeltem Áron már túl volt a fogmosáson és induló képes volt.

Felhívtuk a fodrászt és bejelentkeztünk ½ 11-re. Ennek azért örültem, mert nem én jelentettem be, hogy márpedig ma levágatjuk a hajad Áron, mert már elviselhetetlenül hosszú, hanem Áron kezdeményezte, mert már neki is terhes volt a hosszú haja.

Kimentünk a piacra. Nem kellett sok mindent vennünk. Úgy terveztük, hogy ebédre egy nagyon kevés leves és babfőzelék lesz rántott csirke szárnyakkal.

A piaci árus nem tudott egy LED lámpát sem eladni a Szigethalmi piacon, de a kettő közül az egyiket megvette magának.

A piacra még autóval mentünk, de Áronnak az az ötlete támadt, hogy reggeli után már biciklivel menjünk a fodrászhoz. Az ötlet nekem is tetszett, ezért úgy osztottuk fel a feladatokat, hogy én készítem elő a két bringát, miközben Áron készíti a reggelit.

A babot minden esetre azonnal beáztattam.

Mire kihoztam a bicikliket az istállóból és felfújtam a leeresztett gumikat, kész volt a terülj-terülj asztalkám. Áron olyan finom reggelit varázsolt, hogy teljesen el voltam ájulva, és amikor dicsértem a reggelit, akkor még rá tett egy lapáttal és azt mondta: „volt kitől tanulnom.”

Reggeli után felpattantunk a bringákra. Áronnak már nem kell mondani, hogy bukósisak, meg óvatosság, mert ezek neki már természetes dolgok.

A fodrásznál már ő irányította a munkálatokat én bele se szóltam. Nagyon szép lett a frizurája, és ami a fő, hogy neki is tetszik.

Visszakerekeztünk és én elkezdtem kiteregetni a tegnap beáztatott bélyegeket. Áron egy kicsit tanult, de azután, amíg én főztem az ebédet felment Internetezni.

A babfőzelék receptjét azért biztonságból felolvastattam Áronnal a www.nosalty.hu oldalról, mert én csak a babérlevélben voltam biztos, de, hogy a rántásba fokhagymát is kell tenni, arra például nem emlékeztem.

Az ebéd finom és sok lett. A levesből csak keveset ettünk és az egész tulajdonképpen azért készült, hogy Mannának jusson egy kis aprólék. A babfőzelék is finomra sikerült a rántott csirke szárnnyal.

Ebéd után úgy elpilledtem, hogy szívesen ledőltem volna egy órácskára. Miután odakint tűzött a nap, úgy oldottam meg a dolgot, hogy leterítettem a fűre egy Polifoamot és arra feküdve betakarództam.

Szerintem egy órát aludtam és csak a délutáni kávé után mentem fel megírni a mai blog bejegyzést.
Amíg írtam, Áron gyönyörű lego alakzatokat épített.

Közben Miskolczi Marika telefonált, hogy holnap reggel 9-re jönne németezni.

Még egy kicsit bélyegeztem, azután lementem megnézni, hogy megy-e a TV-ben valami, amire az időt pazarolni érdemes.