2015. március 22., vasárnap

Falun a gyerek mindig vitt tojást a tanító úrnak.

Reggel ismét felosztottuk egymás között a munkát. Áron feladata volt a reggeli készítése, az enyém pedig a mosogatógép és a mosógép elindítása. A fő cél az volt, hogy mire jön Miskolczi Marika, addigra mindennel készen legyünk.

Időben végeztünk a reggelivel és a romjainak az elpakolásával.

Marikával több, mint egy órát németeztem. Kezd nőni a biztonságérzete a nyelvben. Nagyon kedves volt, hozott egy doboz saját termésű tojást. Most már olyan közeli az Ausztriai vagy Németországi munkavállalása, hogy egyre fontosabbá válik a nyelvtudása. Élesben kérte, hogy, akkor neki is rendeljek egy ilyen kütyüt.

A kúp alatt teregettem ki a kimosott ruhákat.

Megint nekiveselkedtem, hogy az Adri kütyüjére feltegyem az IGO-t. Sajnos az android különböző verziói nem konzekvensek abban, hogy mit neveznek External storage-nak, System Storage-nak és mit Memory Stick-nek.

Béla keményen eligazított, hogy mivel az android a hülye, mindent ki kell próbálni, és valamelyik majd csak sikerül.

Igyekeztünk gyorsan összepakolni. Áron még felmászott az éléskamrában egy székre, mert szeretne vinni Olivéréknek és a nővérének 1-1 üveg baracklekvárt. Ennek én kimondhatatlanul örülök, hogy Áron ilyen jószívű, figyelmes és szeret örömöt szerezni másoknak. Isten sokáig tartsa meg ezt a szokását.

Úgy terveztük, ha 3 óra körül indulunk, akkor még arra is marad időnk, hogy egy kis kerülővel be tudjuk adni Adriéknak a kütyüt. Nem maradtam sokáig, mivel Áron fel sem jött, csak beadtam a dobozt és majd este Skype-olunk.

Áront sikerült ¾ 5-re kitennem Olivérék házánál, mivel 5-kor kezdődik az angol órája.

Hazaérve felcipeltem Mannát és a cuccokat, majd leültem megírni a mai napot. Öttől nyolcig szinte egyfolytában azon mérgelődtem, hogy az Internet kapcsolatom, folyton megszakad. Nekem úgy tűnik, hogy ebben az új wifi router a ludas, mert a közvetlen vezetékes kapcsolat egyszer sem mondott csütörtököt. Elhatároztam, hogy holnap összecsomagolom és visszaviszem az Extreme Digital-ba és kicseréltetem ráfizetéssel egy nagyobb nyereségűre.

Az Internet kapcsolat bizonytalansága ellenére háromszor is nekiugrottam elvégezni a mai Duolingo feladatot.

Áron csak nyolc óra után ért haza. Jókat mesélt az angol óráról és a fiúknak tetszett Áron új frizurája.

Este még volt köztünk egy kis nézeteltérés a és a villanyoltás időpontját illetően de végül ½ 10-re sikerült lapozni a naptárban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése