2015. március 1., vasárnap

a család egy napja

 A család reggele harmonikus. Én a megtisztított diót darálom, miközben Möci a reggelit készíti. Mire a darált dióval elkészültem, addigra már meg volt terítve és hívhattuk Áront is reggelizni.

Terülj-terülj asztalkán minden ott volt, ami csak szem-szájnak ingere.

Reggeli után Möci elválasztotta a 10 tojás fehérjéjét a sárgájától. Én felvertem a fehérjét habnak és hozzáadtam a 30 dkg porcukrot, majd összekevertem a 30 dkg darált dióval és mehetett a tepsibe.

Közben Áron, legnagyobb örömömre zongora koncertet adott az eddig megtanult darabokból. Egyre jobban tetszik a játéka.
Möci leszedett egy adag sóskát és abból kezdte készíteni az ebédet.

Manna mindeközben ki-be járkált, kifejezve ezzel, hogy ő is mennyire jól érzi magát itt Dömsödön.


A bélyegek áztatása is befejeződött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése