2015. március 29., vasárnap

Gabikáék nem engednek be

Nagyon sokáig lustálkodtunk. Már elmúlt kilenc óra, mire kikászálódtunk az ágyból.

Bár a tojás elfogyott, ennek ellenére igyekeztem egy finom reggelit készíteni.

Ma már egy kicsit biztatóbban süt a nap, de a smaragdfáink még nem döntöttek úgy, hogy kirügyeznek, vagy netán ágat hajtanának.

A felső szobában a paradicsom palánták alakulnak, de még a kiültetésükről szó sem lehet.

Összeszedtem a kertben a száraz ágakat és a szalagfűrészen feldaraboltam azokat, mert gyújtósra jövőre is szükség lesz.

A lakókocsiban leszereltem az invertert, mert azt tervezem, hogy megkérem Gulyás Lacit, hogy műszeresen nézze át, úgy, hogy ez nekünk nyáron már kifogástalanul működjön.

Felszereltem a nyári gumik alu felnijeire a középső dísz korongokat. A téliekre valók pedig bekerültek a mosogatógépbe.

Áronnal átküldtem Gabikának egy 2 m hosszú RJ 45-ös Ethernet kábelt, de ők se a kapujukra szerelt duda hangját, se Áron kiabálására nem reagáltak, ezért Áron dolgavégezetlenül visszajött.

Ekkor felhívtam őket telefonon. Azt mondták, hogy nagyon sajnálják, hogy nem hallották Áront, majd ők most átjönnek a kábelért.

Nemsokára meg is érkeztek. Gabika nagyon örült a kábelnek. Áron nagy könyörgésre lekászálódott a bélyegező szobából és készített a vendégeknek, meg nekem egy kávét. Feri bácsi nem kért kávét, ezért ő csak süteményt kapott.

Viszonylag korán indultunk haza, bár most semmilyen időponthoz nem kellett igazodnunk. A pakolásnál arra is kellett figyelni, hogy Áronnak miket kell innen hazavinnie, hogy Egerben semmit se nélkülözzön.

Szigethalmon az önkiszolgáló ENVI kútnál tankoltunk, amelyik nagyon kényelmes és viszonylag olcsó. Áron külön figyelmeztetett, hogy vigyázzak, mit tankolok.
Amikor hazaértünk Emőke még nem volt otthon, mert egy evező túrán volt a barátaival Szigetköz-ön.
Áront próbáltam rávenni, hogy pakolja a kis bőröndjét, mert kedden erre már nem lesz elég ideje. Nem jártam sok eredménnyel, mert a kétpéldányos bőrönd leltár sem akaródzott elkészülni.
Vacsorára a milánói makaróni maradékát ettük a ráolvasztott sajtreszelékkel.

Amikor Emőke hazaérkezett, átjött Mannáért. Adtam neki a bablevesből egy adagot, bár az csak később jutott az eszembe, hogy lehet, hogy ő már elkezdi a Húsvét előtti nagyböjtöt.

Áronnal megint vívni kell, hogy legyen már villanyoltás.

Este még megnéztem a Görögország – Magyarország EB selejtező focimérkőzést.