2015. március 14., szombat

Új elem a szombat reggeli étlapon

Nyolc óra körül keltem. Az idő borús, a kedvem pedig attól rossz, hogy ma és holnap még be kell adnom magamnak egy injekciót.  

Reggel úgy döntöttünk, hogy ha már ilyen barátságtalan az idő, akkor előbb reggelizünk, és csak utána megyünk a piacra.

Áron beadta a derekát, hogy ma mehetünk fodrászhoz is, erre a fodrásznő mobilja ki van kapcsolva.

Reggelire leutánoztam azt a meleg szendvicset, amelyiket Tamással a Hold udvari csarnokban ettünk. A szendvics fő attrakciója a bundás kenyér és a sült Fradi kolbász közötti kenőcs, amit még tegnap este készítettem. Egy közepesen nagy vöröshagymát feldaraboltam, de nem teljesen apróra. Ezt egy kevés olajon megdinszteltem, majd egy evőkanál mustárral és ugyanennyi majonézzel összekevertem. Én még beleaprítottam egy savanyított macskapöcse paprikát is. A siker nem maradt el.

A piacon csak tojást vettünk, meg két csomó ujjhagymát. 

Bedobtuk a Fruzsinának szánt csípős paprika magot a postaládába. 

Benéztünk a csavar boltba, hogy az egyik kedvenc szétesett konyhakésünket megjavíthassuk.

Otthon azzal kezdtünk, hogy Áronnal közösen, de a Zsolti bácsi javaslat figyelembe véve kijelöltük az ültetendő meggyfa helyét. Hamar elültettük és Áron hozott is rá egy kis lavór vizet.

Gondosan odatettem a zöldséges csirkelevest főni, miközben az aprólékok megmaradt felét félretettem a mélyhűtőbe.

Közben Áron zongorázott egy kicsit. Nem vitte túlzásba, de legalább gyakorolt egy kicsit.

Kimentem a kertbe és elültettem a már kicsírázott hagymákat, amiket Emőke adott és elvetettem két sor petrezselymet, mert az nyáron, frissen mindig jól jön.

Ebédre a sok zöldséges csirkelevest ettük, ami nasként (a német Nachtisch szóból ered) a citromos nápolyival fejeződött be.

A leveses fazékból kihalásztam Mannának egy csomó aprólékot és rátettem a macskakajájára, de csak azt ette, a drága pénzen vett macskakaját nem.

Azután valamiért nagyon elálmosodtam és felmentem lepihenni. Naná, hogy addigra Manna már elfoglalta az ágyamat és a takaró alatt durmolt. Érdekes, hogy Áron is elment utánam pihenni és mind a ketten aludtunk egy kicsit délután.

Este Áron készített egy kis hideg vacsorát. Pirítós kenyeret megkent majonézzel, rá füstölt tarját és ujjhagymát.


Végre utolértem magam az elmaradt blogok online megjelentetésével és ezt egy rövid emailben tudattam a reklamálókkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése