2015. március 24., kedd

Router véglegesítése

Reggeli után úgy kellett összekészülődnöm, hogy lehetőleg 9-re odaérjek Berencsi doktornőhöz. Pikk-pakk végzett velem, így 10-re már itthon is voltam.

Közben megállapítottam, hogy Áron ma reggel sem mosott fogat.

Rögtön elkezdtem a router és a modem felszerelését az íróasztal alatti falra. Négy furat a betonba, tiplik, csavarok és a dobozok felakasztása, kábelrend.

Csak egy rövid ebédszünetet engedtem meg magamnak. Megettem a borsópüré és a borsos tokány maradékát

Mire Áron hazaért a suliból már csak a betonfal fúrási szemeteit kellett eltakarítanom.
Megnyugtató lett számomra, hogy ebben a kérdésben rendet tudtam tenni. Hozott egy jó és egy rossz hírt is. A jó hír, hogy a matek dolgozata (az osztályban egyedül neki) hibátlan volt. A rossz hír, hogy Bálintnak orvoshoz kellett mennie, ami miatt Olivér sem jött a mai gyerek-német gyakorlásra.

Annácska telefonált. Jó volt vele hosszan beszélgetni a családjáról meg rólunk és a minket körülvevő világról.

Áron azt kérte, hogy a babfőzelékhez főzzem meg az egy szál debrecenit és készítsek megint olyan mustáros, majonézes dinsztelt hagymát, aminek a múltkor olyan nagy sikere volt. Magamnak  meleg szendvicset csináltam, amiből Áron is kért kóstolót.

Az iskolából főleg matekból hozott jó híreket, de a napi sorrend betartásával megint problémák vannak. Az üzenő füzetben egy hete aláíratlan bejegyzések, jegyek vannak. Igaz, hogy az Arany János: Fülemüle c. versének első két versszakát hibátlanul tudta.

A leckefüzet ugyancsak egy hete üres és a mai zongoragyakorlás is teljesen elmaradt. Az Áron (angol) Duolingo-jának elhanyagolásáról már nem is beszélve.

Emőke hozott át egy nyugger kaját, meg névnapomra valamilyen nagyon finom sós süteményt.

Áron nehezményezte, hogy Emőkének elmondtam, milyen szépen tudta a Fülemüle verset.
A délelőtt véglegesre felszerelt ADSL modem és wifi router mindegyik vételi pontunkon jól vizsgázott.


Lefekvéskor egyszerűen sehol nem találtam a paplant, ezért a kényszerhelyzetben a hintaszék takarójával takaróztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése