2015. március 18., szerda

Varrat kiszedés

Áron reggel is átjött az ágyamba és arra kért, hogy folytassam a történetek mesélését a gyerekkoromból. Azt gondoltam, hogy oda fogom neki adni, elolvasni drága Róza írásait. Róza ugyanis rengeteg történetet mesélt, de érdekes módon egy történetet sohasem vett elő kétszer. Mindig olyan történeteket mesélt, amit még aleddig nem hallottam.

Áron hét óra előtt pár perccel elindult készülődni és negyed nyolckor elhagyta a lakást.

Amikor én is kikászálódtam az ágyból, elindítottam a nagymosást.

Gazdag reggelit készítettem magamnak.

Végre ragyogó napsütéses igaz tavaszi nap van. Az egyetlen hiba benne, hogy ma 12-re kell mennem varrat kiszedésre és ettől megint fosok.

Próbálgattam felhívni Kádár urat, de nem vette fel a telefont. (Milyen érdekes, húsz évvel ezelőtt azt mondtuk, hogy „nem vette fel a kagylót”. Ma, a mobilt telefonok elterjedésével, ez megváltozott.)

Elindulás előtt még kiteregettem.

12-re odaértem. Hogy mennyire utálom a fogorvosi széket, az elmondhatatlan. Annál már csak a saját beszariságomat utálom jobban.

Most egy másik fogorvosnőhöz kerültem, aki természetesen megígérte, hogy nem fog fájni. Nem is fájt, de ez is nagyon kellemetlen volt. Egyetlen pillanat volt jó az egészben, az, amikor kiszálltam a fogorvosi székből és elbúcsúztam.

Hiába gondolja Adri azt, hogy 1-2 hónap múlva ezt az ideiglenes hidat majd kicseréli véglegesre, én már többé az életben nem megyek fogorvoshoz.

Bementem egy Baross utcai kínaiba és kértem egy Nyolc kincs mártásos menüt.

Itthon azt gondoltam, hogy most jött el az idő, hogy rendbe tegyem Adri  IGO telepítését. Elő is vettem a kütyüje dobozát, amikor kiderült, hogy minden megvan benne, csak a kütyü hiányzik belőle mert azt ott felejtettem Dömsödön. Így azután ezt megint el kell halasztani a hét végére.

Áron megérkezett a suliból és megint hozott egy ötöst németből. Nagyon örültünk neki, de azért megkértem, hogy a szobájában csináljon rendet.

Nagyon régen duolingóztam, itt volt a legfőbb ideje, hogy megcsináljak egy leckét. Éreztem is, hogy kiestem a ritmusból.

Minden részletezés nélkül, Áron mai Internetezése minden egyéb feladatot felülbíráltlt ezért egy hét Internet szilencium az ítélet.


Este még leszaladtam a CBA-ba egy pár debreceniért és egy kisebb rozscipóért, valamint vettem ki pénzt a falból, mert Áronnak holnap lesz a jövő havi ebéd utolsó pótbefizetési alkalma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése